Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności

Zakład Transportu i Usług Sp. z o.o. w Sępólnie Krajeńskim zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony Zakładu Transportu i Usług Sp. z o.o..

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • Na stronie mogą występować grafiki i odnośniki, które nie posiadają alternatywnych opisów lub zawierają opisy niejednoznaczne.

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje

Plany likwidacji błędów dostępności cyfrowej

Opisy alternatywne będą sukcesywnie uzupełniane.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do: Grzegorz Gliński — mailowo lub telefonicznie 52 388 80 90.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do:
Grzegorz Gliński
ul. Baczyńskiego 6, 89-400 Sępólno Krajeńskie
e-mail: , tel.: 52 388 80 90

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Zakład Transportu i Usług Sp. z o.o. w Sępólnie Krajeńskim znajduje się przy ul. Baczyńskiego 6, 89-400 Sępólno Krajeńskie.

Teren Zakładu jest ogrodzony. Od strony ul. Szkolnej znajduje się brama główna, która jest otwarta od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 – 15.00. Siedziba Zakładu to kompleks budynków. Biuro Obsługi Klienta znajduje się w żółtym budynku parterowym, do którego prowadzą drzwi o szerokości 95 cm.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

  • brak pętli indukcyjnych dla osób niedosłyszących,
  • brak oznaczeń w alfabecie Braille’a,
  • brak oznaczeń kontrastowych oraz druku powiększonego dla osób niewidomych i słabowidzących,
  • brak tłumacza języka migowego na miejscu.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym lub przewodnikiem.

 

Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami

PDFPlan na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami 2025 r.pdf (811,15KB)

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego na dzień 20.03.2025

PDFRaport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego na dzień 31.03.2025 r.pdf (770,29KB)

Akt powołania Koordynatora do spraw Dostępności: Zarządzenie 8/2025

PDFZARZĄDZENIE 8-2025.pdf (812,05KB)

Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej

„Rozbudowa i modernizacja Systemu Regionalnego Biuletynu Informacji Publicznej Województwa Kujawsko-Pomorskiego” realizowana w ramach Projektu „Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0", współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 i ze środków budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego